2. etapa - Pohodlná redukce

Zdravý člověk průměrného vzrůstu vážící do 90 kg (redukce do 10 kg)
2. ETAPA: 3 proteinová jídla + 1 běžné jídlo dle pravidel + zelenina ze seznamu povolených druhů

Zdravý člověk průměrného vzrůstu vážící nad 90 kg (redukce více než 10 kg)
2. ETAPA: 4 proteinová jídla + 1 běžné jídlo dle pravidel + zelenina ze seznamu povolených druhů

Výběr jídel v e-shopu

Redukce a stabilizace

Druhá etapa má v rámci procesu redukce hmotnosti hlavně stabilizační funkci. Ačkoliv se tato etapa spojuje i s redukcí hmotnosti a to během její první poloviny, tak hlavním úkolem je připravit metabolismus na přechod k více komplexnímu stravování.

Druhá etapa by měla trvat 2x tak dlouho, než byla délka první etapy.

Sport

Ve druhé etapě se již doporučuje začít s pohybovými aktivitami. Ideální je věnovat se aerobním aktivitám 2 až 3 krát do týdne jako například plavání, jízda na kole či běh.

Další povolené druhy zeleniny od druhé etapy

Běžné jídlo – pravidla

Ve druhé etapě nahradíte jedno proteinové jídlo běžným jídlem. Ideálně by to měl být oběd, můžete ale také zvolit večeři. V závislosti na vašich časových možnostech.

Běžné jídlo by mělo obsahovat kvalitní bílkoviny + zeleninu ze seznamu povolených druhů.

Seznam povolených druhů běžných jídel